Visszárukezelés

Nem jó termék érkezett? Nem erre számítottál? Elálnál a rendeléstől? Cserét kérsz?

Nem probléma, megoldjuk. Kérünk, töltsd ki a lenti űrlapot és igyekszünk minél hamarabb megoldani a problémádat

 



Személyes adatok




[Az eredeti rendelés száma, amit a visszaigazoló email-ben találsz meg]






























[Gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy add meg a telefonszámodat is]








[Visszafizetést erre a bankszámla számra fogjuk küldeni, ha szükséges.
Akkor kérjük kitölteni, ha igényli, hogy visszautaljuk Önnek a termék(ek) árát]








[Akkor kell kitölteni, ha kéred, hogy fizessük vissza a termék(ek) árát]




Ezt a részt töltsd ki, ha cserét kérsz ...

















[Nem kötelező, de "egyéb " választása esetén célszerű ide leírni az okot]








[Cserélendő termék cikkszáma vagy egyértelmű megnevezése]








[Ha más termékre kéred a cserét, itt tudod megadni a cikkszámát vagy egyértelmű leírását (pl Sanremo Eiche Sand 45 cm x 15 m)]












[Hibás termék, téves kiküldés esetén minden esetben mi küldünk futárt. Neked semmilyen teendőd nincs]








[Maximális fájlméret: 10MB]
[Ha hibás terméket kaptál, kérünk, fényképezd le és küldd el. Ez a leggyorsabb módja, hogy ellenőrizzük a problémát.]




Ezt a részt töltsd ki, ha hiányosan érkezett a rendelésed ...
















Ezt a részt töltsd ki, ha elállsz a rendeléstől ...















[Nem kötelező kitölteni, de kérjük ha fent az "Egyéb ..." lehetőséget választottad, ide írd le az egyéb okot]













[Te juttatod vissza a termékeket vagy mi küldjünk futárt érte. Ha mi küldjük a futárt, akkor a visszatérítésnél a futár díjjal csökkentett összeget utaljuk el Neked.]